استخدام مسئول دفترخانم،مسلط به کامپیوتر،آفیس،اینترنت،امور اداری


یک شرکت معتبر در راستای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط در ردیف شغلی زیر در تهران دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز
مسئول دفتر خانم
  • مسلط به کامپیوتر و آفیس و اینترنت
  • توانایی تایپ کردن سریع و دقیق فارسی و انگلیسی
  • مسلط به امور دفتری و اداری
  • ترجیحاً آشنا به امور حسابداری
  • آشنا به امور اداری و پرسنلی
  • آشنا به نرم افزار فتوشاپ و پاورپوینت
  • ترجیحا دارای حداقل ۳ سال سابقه کار مفید
  • ویژگی های فردی:
    • دارای فن بیان قوی و روابط عمومی بالا
    • منظم، پیگیر و مسئولیت‌پذیر
    • با انگیزه و خلاق

متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را با ذکر ردیف شغلی مورد نظرخود به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید…‬



اخبار استخدامی و اقتصادی جابتو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس