استخدام کارمند اداری خانم در یک موسسه نیمه دولتی


یک موسسه نیمه دولتی معتبر در راستای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط در ردیف شغلی زیر در تهران دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز
کارمند اداری خانم
  • تا ۳۰ سال
  • باهوش و روابط عمومی بالا
  • فوق دیپلم به بالا
  • کار اداری
  • ساعت کاری ۸ الی ۱۵
  • محل کار حوالی سید خندان
  • پرداخت حقوق از روز اول
  • داشتن سابقه کاری الزامی نیست

متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را با ذکر ردیف شغلی مورد نظرخود به تلگرام زیر ارسال نمایند.



اخبار استخدامی و اقتصادی جابتو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس